Tuesday, January 04, 2011

another blogger in town...

okay..1st post sbg merasmikan blog aku yg x seberapa nie..haha...seriously aku xtau napa aku tetiba je nk buat blog...maybe sbb ada membe2 yg buat n best aku baca...or maybe sbb its about time utk aku buat sket catatan apa ada dlm pikiran aku nie...hahaha...bukan nak buat blog spesifik pasal politik ke sukan ke kisah hidup ke tp its more to apa yg terlintas dlm pikiran...ill treat this as my journal laa...or bole ke kita panggil diary?...x leh kot sbb aku x nak la tulis tiap2 hari...hahah...so apa terlintas je kat otak aku nie kalu rajin aku tulis laa...haha..

ermmm...bila aku pikir2 balik time aku terlintas nak start buat blog nie maybe bila masuk new year 2011 laa...tetiba terasa mcm kene start sumthing utk kickstart the year...eventho da lmbt 4 hari (supposedly on da 1st of jan 2011) tp at least aku buat la jugak...for how long its gonna last aku xtau but hopefully lama la jugak...haha..and one of themain reason aku buat blog nie maybe after what happened throughout 2010 especially towards the end of it..need some sort of a medium sbg luahan pikiran dan hati...huhu...
apapun...utk sume org yg maybe la akan baca blog aku nie aku mintak maaf awal2 manala tau ada temasuk nama ke terkutuk ke apa ke..haha...hopefully korang enjoy reading this 'piece of my mind'...yeaaahhhh!!!! (kompem kene kutuk ngan azrul gila2 nie)....haha

nie 2 thumbs up utk diri aku sbb finally aku join jugak tulis menulis & merepek nie...haha...
so last but not least...aku nak ckp thanks kat linda n azrul sbb dua nie aku leh consider as penyebab yg menyebabkan aku terjebak...haha...linda nmpk gaya mcm x aktif menulis da...maybe dia da malas kot...hehe...azrul lak dia since dia tukar nama blog dia ke apa tu aku da xtau mana nk baca da...dia x bagi2 pun...hahaha...aku lak buta IT...huhuh...okay geng...selamat!!!!....owh jap...HAPPY NEW YEAR 2011...hehe...x lmbt lg kot nak wish...kan???...

1 comment:

  1. takkannnnnn lah aku nak kitai ko Hadry...
    Aku kan supportive..haha!
    Sila lah update selalu..
    Jgn nak emo emo jer...Aku nak ko update pasal development Kuantan selalu..
    All d best!

    ReplyDelete